• Homepage
  • Over ons
  • Producten
  • Workshops
  • Design
  • Contact
Altunkaya
  • Homepage
  • Over ons
  • Producten
  • Workshops
  • Design
  • Contact

Design

Eerste indruk telt

Met een goed design in uw winkel als op het web maakt het verschil. Het is de eyecatcher, het visitekaartje van het bedrijf. Wij van Altunkaya in Oss beseffen hoe belangrijk een kwalitatief design is. Samen met u bekijken we wat voor uw bedrijf het meest passende design is, passend bij uw doelstellingen. De verdere uitwerking van dit design kunt u zonder zorgen aan ons overlaten.

Recente opdrachtgevers

  • Kapsalon Milano
  • Albert Heijn
  • Apex Leagues
<
>
Foto
Nieuwe website
In 2019 kwam ons klant Kapsalon Milano met de vraag om een website te laten bouwen. Puur om een visitekaartje voor het bedrijf te kunnen hebben. Dit hebben wij in no-time opgeleverd, met de wensen van Kapsalon Milano. 

www.kapsalonmilano.nl

Online afsprakensysteem
Was enkel een nieuwe website genoeg? Nee,alle afspraken verliepen op papier. Je kon alleen een afspraak maken door te bellen of langs te komen in de winkel. Dit zorgt ervoor dat Osman (Eigenaar Kapsalon Milano):
  • Geen afspraken kan maken buiten werktijden.
  • Waardevolle tijd kwijt is in zijn kapsalon.
  • Mogelijk geld verliest doordat klanten met regelmaat hun afspraak vergeten.

De uitkomst is een vol geautomatiseerd online afsprakensysteem. Uit onderzoek blijkt dat 70% van de jongeren graag een afspraak maken met hun mobiele apparaat via de website. Dat is de drijfveer geweest om voor Kapsalon Milano Centrum een online afsprakensysteem te implementeren op de huidige website.

Op 10 februari 2020 is het online afsprakensysteem geïmplementeerd.
Foto
Foto

Hoe ervaar je de laatste dagen?
"Het is ontzettend jammer geweest dat alle kappers moesten sluiten maar begrijpelijk wel. Nu woensdag is aangegeven dat we weer open mogen op 11 mei is binnen 30 uur onze volledige agenda voor 1 week volgeboekt. Dat is geweldig! We hebben alleen enkele telefoontjes gehad waarbij we onze klanten verwezen naar ons website! We hebben toegekeken hoe ons agenda volliep, zonder dat ons telefoon volbezet was en voor gefrustreerde klanten zorgde."
​

Osman (Eigenaar Kapsalon Milano) - 08.05.2020

Functies 

Agenda en afspraken
  • Klanten kunnen 24/7 afspraken maken, verzetten en annuleren via je website, Facebook en Google.
  • Voorkom no-shows, bespaar tijd en geld dankzij automatische afspraakherinneringen voor klanten, per e-mail en SMS.
  • Altijd en overal inzicht met de volgende features!
    • Automatische afspraakherinneringen.
    • Verschillende agenda overzichten.
    • Boek inwerktijd en buffertijd.

Klantbeheer
  • Papierloze klantkaarten. De klantkaarten geven een gedetailleerd overzicht van elke klant. Bekijk op elk moment de behandelgeschiedenis in een overzichtelijk klantprofiel.
  • Klanten vormen het hart van elke salon. Bewaar voor-en-na-foto's, intakeformulieren en afspraak- en behandelnotities voor een gepersonaliseerde klantervaring.
  • Een gepersonaliseerd verjaardagsbericht.

Salonmanagement
  • Elk medewerker een gebruikersaccount met een juiste autorisatieniveau. Zo kan een manager bijvoorbeeld de roosters van medewerkers beheren, maar de kapper zelf alleen de agenda inzien.
Appie Weetjes
Samen naar een betere Albert Heijn. Dat is het slogen voor het nieuwe presentatievorm van Appie Weetjes. Dat gepresenteerd is door Emre Kayaaslan (Altunkaya) aan Johan Paul Kemps, filiaalmanager Albert Heijn Oss (1222).

Probleemstelling
Er is geconstateerd dat het aantal medewerkers dat op de hoogte is van informatie, die op de Iedere Dag Beter (IDB) borden gepresenteerd is bij Albert Heijn Oss (1222) nihil is.
Foto

Foto
Doelstelling
Door middel van het nieuwe presentatievorm wordt beoogd om binnen 6 maanden het percentage van medewerkers dat op de hoogte is van relevante Iedere Dag Beter (IDB) onderwerpen te verhogen naar 85%.

Oplossing
Het visueel brein van de waarnemer prikkelen, door posters te presenteren met illustraties, door middel van placemats in de kantine en kliklijsten. Zeker in onze omgeving kan een beeld betere complexe betekenissen of ideeën communiceren dan uitgebreide tekst.
Foto

Resultaat
Voor bijna 90% van de medewerkers geven aan dat zij dankzij de posters met illustraties en beknopte test sneller informatie opvatten en onthouden. Dit blijkt ook uit de testen die achteraf zijn uitgevoerd.

De filiaalmanager Johan-Paul zegt "Fantastisch dat we een methode hebben om medewerkers direct te betrekken bij relevante onderwerpen. Ik ga dit communiceren naar andere filiaalmanagers in de omgeving!"
Foto
Join the wildness
Empower players to start playing smarter, and grow as a community! Dat is de slogan van het toernooienplatform voor de game Apex Legends. De organisatie organiseert elk weekend toernooien, waarbij 2000 wekelijkse bezoekers, voornamelijk E-sporters wereldwijd worden gefaciliteerd.

​www.apexleagues.games

Gelikt jasje
Het platform is voorzien van een gelikt jasje, voor zowel de bezoekers als medewerkers van Apex Leagues. Op de website van Apex Leagues kunnen bezoekers zich direct inschrijven voor een ingeplande toernooi.
Foto

Geautomatiseerd registratie
Deelnemers kunnen gegevens invullen op de inschrijfpagina voor een toernooi en direct de deelname kosten betalen middels PayPal, wereldwijd ondersteunde betalingssysteem. Na inschrijven worden deelnemers automatisch geregistreerd en worden Refereedecks automatisch ingericht. Snel en Eenvoudig, met minimaal handwerk!

Live-feeds
Het is belangrijk om gamers te voorzien van just-in-time informatie, de live scorebord! Dit biedt gamers de mogelijkheid om hun strategie continu te veranderen, op basis van behaalde scores. Na een ronde / wedstrijd worden scores direct opgevoerd en krijgen alle deelnemers in no-time een bijgewerkte live scorebord te zien! 
Foto

Refereedecks
Scheidsrechters voor valsspelers. Apex Leagues heeft Referees die controleren op spelgedrag van deelnemers. Dit doen zij op de daarvoor op maat gemaakte Refereedecks!
Foto

Geïnteresseerd?

Neem contact met ons! Dat kan via ons contactpagina of via WhatsApp door hier te klikken.
Foto

Het bedrijf


Over ons
Contact opnemen

Diensten


Fotografie
​Fotoproducten
Workshops

Informatie


Algemene voorwaarden
Privacyverklaring
Veelgestelde vragen